Egyesítené a GOG az összes játékletöltős platformot
Hatalmas fejtörést okoz a szórakoztatóipari óriásoknak, hogyan tehetnék digitális letöltéseket áruló piactereiket a felhasználók számára jóval komfortosabbá. Az utóbbi években a filmstreaming üzletágban jelentősen megszaporodtak a szereplők....
Épülőben van a videójáték-ipar totális monopóliuma
Nyugtalanító hírek ömledeznek a videójátékok háza tájáról. A nagyjából másfél évtizeden át tartó viszonylag nyugodalmas állapotokat követően az ipar felbolydult, s az elmúlt évek során az ember...
Véget ér a vásárolható videójátékok kora: jönnek a havi és óradíj...
Hamarosan véget érhet a megvásárolható videójátékok korszaka, már amennyiben hihetünk a GTA VI fejlesztésén munkálkodó Rockstar Games igazgatója szavának. Strauss Zelnick víziója szerint a DLC-k, season pass-ek, majd...
Húszéves mélyponton a GPU eladások
42 százalékkal kevesebb asztali GPU-t passzoltak le idén a gyártók, mint egy évvel korábban. Ezzel a videokártya-eladások mértéke a 2000-es évek elejére jellemző szintre zuhant vissza, amikor...
Dead Island: Riptide – még pokolibb Paradicsom
A 2011-es Dead Island-et követően néhány spinoff mellett egy összekötő epizód is készült Riptide címmel, ami az eredeti játékmechanizmusokra építve tovább szőtt sztorit és új helyszíneket foglalt...
A loot box függőséget okozó szerencsejáték – állítják a felügyeletek
2017 egyértelműen a loot box éve volt. Természetesen az év vége közeledtével levonhatjuk a tanulságot, hogy az idei esztendő sem telt másképp. Egyvalami azonban megkacsáztatott pár követ...
A húsz éve megjelent Metal Gear Solid 2 megjósolta az internet...
Nem sűrűn találkozhatunk olyan videójátékokkal, melyek a bugyuta sztorin felül valamiféle filozófiai mondanivalót is be szándékoznának ültetni az ember elméjébe. A 2001-ben megjelent Metal Gear Solid 2...
Csernobil 2.0: milliószám rohadnak az elektromos járművek a kínai autótemetőkben