Niviro visszacsempészi a Hands Up-ot a mainstream zenei térképre

0

A fiatal Niviro a legtöbb generációjába tartozó producerhez hasonlóan Bigroom előadóként kezdte pályafutását. Mostanra azonban egyre több Hands Up slágert jelentet meg, melyek bizony rendkívül üde színfoltjait, és egyben régóta esedékes vérfrissítését adják a néhány éve ismét felfedezett műfajnak.

A legmeglepőbb tény azonban, hogy Niviro immár több mint egy éve a W&W által alapított „Rave Culture” label része, ami azt jelenti, hogy ő bizony sikerrel tört utat magának a mainstream nagyágyúk sorába. Amennyiben nem jött volna a koronavírus-riogatás, talán Niviro is a Tomorrowland főszínpadán csapatná a felajzott közönsége részére a jobbnál jobb hands up nótákat.

Színpad helyett azonban egyelőre be kell érnie a Rave Culture által gründolt virtuális livesetekkel, melyeken szemlátomást ugyanolyan lelkesedéssel adja elő intenzív szettjét, mintha valóban 50 ezer embert kívánna csápoltatni a szabad ég alatt.

Bónuszként bemutatom Niviro 3 hands up műfajba tartozó szerzeményét, melyek mind az idei év során láttak napvilágot. Legfrissebb alkotása a Halloween alkalmából született Wolves. Eleinte nem tűnik hands up szerzeménynek, de csak várjuk ki a végét. 🙂

A mostanság újfent divattá vált techno / hard trance és hands up keverékét alkotja a „The Phoenix” című muzsika, mely felfogható egy kísérletnek is új hangzás előállítására, mely vérfrissítésre egyébként a hands up műfajnak égető szüksége van, hogy a fiatal nemzedékek szívét is elnyerje, ahogy velünk tette.

Végül egy év elején megjelent nóta, mely egyben poénnak is felfogható. Nagy mémmé lett a Wellerman c. egykori tengerészdal, melyből szerintem a legjobb feldolgozást Niviro készítette.

MEGOSZTÁS
0 hozzászólás
Beágyazott kommentek
Minden hozzászólás