Örömmel jelentem be, hogy felépült Szodoma és Gomora reinkarnációja Budapesttől alig 30 kilométerre. Pilis városa az első az országban, mely kiemelkedő hitelességgel eleveníti fel a mintegy 5500 éve kénköves eső felemésztette gonosz város lényegi vonásait.

Miről is van szó? Az EconomX-en figyeltem fel a már címében is vérforraló írásra, ami szerint „az önazonosság védelme” érdekében a város polgármestere kitiltja a „munkakerülőket és bűnözőket” a helyi ingatlanvásárlás és lakcím-létesítés esélye alól.

Na most aki ezek után ebbe a halálos ítéletet magára vonó városba be kívánna költözni, annak úgy kell, megérdemli a sorsát. De ne rohanjunk ennyire előre.

Először is: mi az, hogy helyi önazonosság? Mi a szart jelent ez? Nekem egyből az önmagával való meghasonlás rigmusai ugranak be a Bibliából, miszerint amely település meghasonlik önmagával, tehát „önazonossá válik”, az menthetetlenül elpusztul.

Aztán: a kitételek közt érthető, miért nem akar egy település kihalni szándékozó lakossága úgymond bűnözőket látni (amely fogalomnak továbbra sincs semmi köze valós bűnelkövetéshez, hanem csakis és kizárólag a megbélyegzés instrumentuma). De ilyenek, hogy „kábítószer birtoklása” mit számítanak? Minden háztartásban ott a kábítószer, úgy hívják, hogy tévé. Annál keményebb drog nincs a világon, kiváltképp az időseknek.

Ai regi lakas teve csipketeritovel

Elmondom mi a probléma ezzel a bűnözők diszkriminációjával: egyrészt nem az aktív bűnelkövetőket tiltják ki, hiszen azokat vagy körözik, vagy elkapták már, vagy épp büntetésüket töltik. A börtönből kiengedett vagy alaposan megbírságolt egyéneket pedig épp azért nem érhetné diszkrimináció, kiváltképp a létezés jogából való kitiltás, mert egyrészt ezt a feladatot az állítólagos igazságszolgáltatás hivatott ellátni (aminek hitelét persze az utóbbi évtizedekben sikeredett teljesen a béka segge alá zülleszteni), aki meg letöltötte büntetését, megbánta tetteit, az többé nem bűnöző!

Magyarán ezt a tiltást értelmetlen kihelyezni bűnelkövetőkre, hiszen őket vagy nem kapták még el, ekkor bírósági tárgyalásaik lezárultáig ártatlanok, vagy legfeljebb gyanúsítottak, különben meg böriben csücsülnek, tehát nincsenek a városban. Így hát a szabályozás célja csakis és kizárólag a korábbi, és már büntetésüket leült bűnelkövetők visszaintegrációjának megakadályozása.

Ilyen kitételt is megfogalmaznak, hogy az sem költözhet be, akit a város bírsággal sújtott, de nem fizette azt meg. Na ezt meg egyáltalán nem értem. Ha a város korábban bírsággal sújtotta, akkor eleve ott lakott, nem? Ott van ingatlana, vagy hosszú évek óta egzisztenciája. Milyen jogon zárják ki akkor őt a létjogosultságból? Aki meg sosem lakott ott korábban, azt hogyan tudta megbüntetni a város? Itt valami nem stimmel.

A nagy kedvenc rigmusom természetesen a „munkakerülők” kiszorítása. Mivel az ilyenek eleve képtelenek önálló fedélhez jutni, ezért teljesen felesleges ennek kikötése. Egy helyi, jómunkásember lakos sem fogadhat pl. bumeráng-gyermeket, hikikomorit stb. vissza a házába? ítélje fagyhalálra a saját gyermekét? Vagy aki nem tud gondoskodni önmaga ellátásáról, az dögöljön meg? Mert nem látok szociális indoklásokkal alátámasztott kivételeket a cikkben.

Ai Felesleges Szaporulat Csoves Fiatalok

Lássuk még, miféle munkakerülő elemek nem költözhetnek még ebbe a XXI. századi Szodomába. A szöveg szerint mindenkit kitiltanak, aki nem képes rendszeres, havi, legalább minimálbért elérő jövedelmet igazolni.

Tehát nem lehet Pilis lakója olyan ember, akik megnyerte az ötös vagy hatos lottót, aki egyszeri tranzakcióval eladja egy találmányát vagy szellemi termékét sokszáz millió forintért, aki kriptokereskedőként, tőkebefektetőként vagy kockázati tőkésként egész hátralevő életére elegendő jövedelmet halmozott fel. Nem teheti be a lábát továbbá senki kezdő vállalkozó, akinek nincs eleve tetemes tőkéje, és természetesen a milliárdos tőkebefektetést elnyerő új innovátorok is kerüljék ezt a szodomai szeméttelepet. Továbbá a polgi és haveri köre által foglalkoztatni kívánt közmunkások sem mehetnek oda, tehát hagyják nyugodtan ezt a kuplerájt a saját hányásába belefulladni. További kitiltottak még a digitális nomádok és egyéb szabadúszók, kik lehetnek akár dúsgazdagok, de nem tudnak minden hónapban fix jövedelmet igazolni, továbbá Isten prófétái, akik ideiglenes vendégekként lépnének a mordori monori erdőség területére hinteni az Isten igéjét és szólítani ezt az istengyűlölő népséget a megtérésre.

Igazából tök felesleges ennyi ócska törvényt, pontot és határozatot hozni, hiszen a legutolsó kitételük szerint gyakorlatilag bárkit kitilthatnak, kinek pofája nem tetszik nekik:

A Képviselő-testület a fentieken túl mérlegelési jogkört is kapott, ennek értelmében akit a rendelkezésére álló információk birtokában, a betelepülő személy ismert előélete alapján, a betelepülő személy személyes meghallgatását követően a közösségi együttélés szabályainak betartására alkalmatlannak tart, nem lehet Pilis lakója.

Varos latkep

Jóhogynem főúri kegyként osztjátok a puszta létjogosultságot!

Lássuk e hír szemléje után a felháborító igazságot, azaz hogyan nevezhető a Pilis nevű település modern kori Szodomának? Ha már ez az álkeresztényi kormány rendre az általa nem is ismert „hagyományos értékekre” meg a személyes érdekeinek megfelelően random mód felböfögött isteni meg bibliai frázisokra hivatkozik gazságai igazolásához, hát lássuk meg a Biblia rigmusai szerint, mi ezen istentelen aktorok ténykedése kapcsán Isten véleménye.

Először is bizonyítsuk, hogy Pilis városa egyenlő a modern kori Szodomával. Ehhez Ezékiel könyvének 16. fejezetét szükséges segítségül hívnunk, melyben feketén-fehéren szerepel, hogy ellentétben a perverz fantáziáikat projektálgató kamukeresztények hadának szólamaival Szodoma halálos bűne nem az volt, hogy szexeltek egymással az emberek, pláne hogy egymás púzójába dugogatták a szerszámaikat, hanem hogy gazdag település léte ellenére kitaszította a szegényeket, megtiltotta nekik, hogy ott lakcímet létesítsenek vagy bekéredzkedjenek egy helyi lakos házába, elüldözte a kéregetőket, bűnözőknek titulálta az ártatlanokat:

Ímé, ez volt a vétke Sodomának, a te öcsédnek: kevélység, eledel bősége és gondtalan békesség volt nála és leányainál, de a szűkölködőnek és szegénynek kezét nem fogta meg. És felfuvalkodának s cselekedének útálatosságot előttem, és elveszítém őket, mikor ezt megláttam.

Ai Apokalipszis

Ha tehát Szodoma vesztének semmi köze nem volt a szexhez, vagy legalábbis nem ennek művelése idézte elő a kénköves eső hullását, hanem a fenti rigmusok, akkor biza Pilis városa hatalmas bajban van, hiszen az ókori bűnbarlang hithű reinkarnációja testesül meg benne. Ezért minden bizonnyal Pilis is hamarosan kénköves eső kíséretében fog alászállni a pokolba. Meneküljetek belőle, amíg nem késő!

A szodomai Pilis viselkedése tökéletes egyezőséget mutat a Biblia több részében megfogalmazott próféciákkal. Lássuk ezeket!

A példabeszédek 30-ban olvashatjuk, hogy eljön majd ama idő, amikor a szegények, az elesettek, a nyomorultak egész egyszerűen kitaszításra kerülnek majd a létezés jogából:

Van olyan nemzetség, a kinek fogai fegyverek, és a kinek zápfogai kések; hogy a szegényeket kiemészszék e földről, és az emberek közül a szűkölködőket.

A Prédikátor 5 szerint ilyesmikre fognak hivatkozni gazságaik visszaigazolására, hogy „önazonosság védelme”, meg hogy a magát Isten trónszékébe csücsültető miniszterelnök mindezt megengedte:

Ha látod, hogy elnyomják a szegényeket, és semmibe veszik a törvényt és az igazságosságot, ne csodálkozz rajta. Azt fogják neked mondani: az egyik fölöttes fölött egy másik van, és mind a kettő fölött egy még följebb való. A közjóra fognak hivatkozni és a király szolgálatára.

Onkormanyzat szerzodes sajnos nem koltozhetsz ide

Jézus Krisztus szava a szegényeket, nincsteleneket diszkriminálók, kergetők, lehetetlenítgetők áldozatai felé egyértelmű: tiétek a mennyek országa, ezért örüljetek és örvendezzetek, ha eme sátáni gerontokrata nemzedék el akar üldözni titeket Szodomából!

Boldogok vagytok ti szegények: mert tiétek az Isten országa. Boldogok ti, kik most éheztek: mert megelégíttettek. Boldogok ti, kik most sírtok: mert nevetni fogtok. Boldogok lesztek, mikor titeket az emberek gyűlölnek, és kirekesztenek, és szidalmaznak titeket, és kivetik a ti neveteket, mint gonoszt, az embernek Fiáért.

Örüljetek azon a napon és örvendezzetek; mert ímé a ti jutalmatok bőséges a mennyben; hiszen hasonlóképen cselekedtek a prófétákkal az ő atyáik.

Ezzel szemben, akik játszi könnyedséggel igazolják havi keresetüket, kikről a falunépe csupa jókat beszél, akiket jódógosembereknek tartanak, akiket befogad a szodomai Pilis, azokra a következő sors vár:

De jaj néktek, gazdagoknak, mert elvettétek a ti vigasztalástokat. Jaj néktek, kik beteltetek; mert éhezni fogtok. Jaj néktek, kik most nevettek; mert sírni és jajgatni fogtok. Jaj néktek, mikor minden ember jót mond felőletek; mert épen így cselekedtek a hamis prófétákkal az ő atyáik.

Ai Jezus Tanit

Akiket Isten szavának hirdetőiként a város nem fogad be, mert nem igazolják havi keresetüket, az a település szörnyűbb átkot von magára, mint Szodoma és Gomora a maga idejében! Máté 10:

Menjetek és hirdessétek: Közel van a mennyek országa! A betegeket gyógyítsátok meg, a halottakat támasszátok fel, a leprásokat tisztítsátok meg, a gonosz lelkeket űzzétek ki! Ingyen kaptátok, ingyen is adjátok. Övetekbe ne szerezzetek se arany-, se ezüst-, se rézpénzt! Ne vigyetek magatokkal az útra tarisznyát, se két ruhát, se sarut, se botot! A munkás ugyanis megérdemli a bérét.

Ha egy városba vagy faluba betértek, érdeklődjetek, hogy ki az, aki méltó és maradjatok nála, míg tovább nem mentek!… Ha valaki nem fogad be benneteket, sem nem hallgat szavatokra, hagyjátok ott a házát, sőt a várost is, és még a port is rázzátok le a lábatokról! Bizony mondom nektek: Szodoma és Gomorra földjének tűrhetőbb lesz a sorsa az ítélet napján, mint annak a városnak!

Kezdhetnek hát reszketni és rimánkodni Pilis lakosai, mely szodomai település felkent polgármestere az emberek önkényének való kedvezés érdekében felemészti e igencsak fertelmes utálatosságokat cselekvő település jövőjét.

Visszajelzés
0 hozzászólás
Beágyazott kommentek
Minden hozzászólás