Médiaajánlat

Bár a Revolife magazin reklámmentességre törekszik, és bevételeit kizárólag közösségi finanszírozásból, felhasználók számára értékesített szolgáltatásokból, valamint partnerprogramok révén igyekszik biztosítani, örömmel vesszük olyan üzleti partnerek megkeresését, akik széles körű közösségi szolgáltatásaink és promóciós potenciálunk kiaknázásával szeretnék egyedi termékeiket és szolgáltatásaikat bemutatni.

Médiaajánlatunk összeállítása során célunk az volt, hogy az oldalunkon megtalálható promóciós tartalmak tartalmi és formai szempontból egyaránt illeszkedjenek a Revolife megjelenéséhez, abba gyakorlatilag észrevétlenül beolvadjon és a lehető legkevésbé zavaró módon nyújtson információt a felhasználóinknak. Ezért bár a szó hagyományos értelmében vett hirdetéseket és reklámot nem szándékozunk oldalunkon elhelyezni, potenciális partnereinknek lehetőséget nyújtunk arra, hogy alapszolgáltatásainkat és gazdag közösségi funkcióinkat felmérések, statisztikák, piaci kutatások céljára felhasználják. Ehhez alapeseten három különböző konstrukciót ajánlunk fel: szponzorált poszt megjelentetését, adatgyűjtést, valamint teljes körű közvélemény-kutatás készítést.

Amennyiben üzleti megkeresése volna számunkra, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megfelelő adatlapon.

TOVÁBBLÉPEK A KAPCSOLATI ADATLAPRA

Szponzorált poszt

Szeretne túllépni az egymondatos marketing-szlogenek világán? Szeretne olyan terméket, szolgáltatást bemutatni, valamint értékesíteni, melyek többet nyújtanak egy párszavas megmondásnál? Akkor büszkén ajánljuk Önnek szponzorált poszt szolgáltatásunkat!

Szponzorált posztjaink olyan, kifejezetten erre a célra létrehozott virtuális szerző (Szponzor Szófia) által publikált írások lehetnek, melyeket megrendelésre készítünk, és melyek sem megjelenésükben, sem tartalmukban szemlátomást semmiben nem térnek el hagyományos cikkeinktől. Az oldal tartalmába úgy beleolvadnak, mintha csak egy friss hírt közölnénk.

A szponzorált posztokat olyan tartalmi elemekkel, megfogalmazással, beágyazható médiákkal (legyenek azok akár grafikák, videók, akár interaktív elemek) látjuk el, melyet a partnerünk kér. Dolgozhatunk hozott anyagból, de akár magunk is szívesen összerakjuk a teljes tartalmat a rendelkezésünkre bocsátott információk alapján.

A végeredmény egy olyan, cikk formájú poszt lesz, melyben adott partnerünk termékét vagy szolgáltatását ajánljuk, mindezt meggyőző formában és részletességgel. Nagyon javasoljuk partnerünk számára, hogy ezen termékét vagy szolgáltatását előtte tegye számunkra kipróbálhatóvá, hogy magunk is meggyőződhessünk annak használhatóságáról, és még a szokásosnál is hatásosabb ajánlót készíthessünk el.

A poszt elkészítéséhez egyszeri díjat számolunk fel, emellett a fizetendő összeg része a megtekintések megrendelt száma. Amíg a poszt az előre egyeztetett megtekintés-mennyiséget nem éri el, a poszt kiemelt és folyamatosan látható marad a főoldalon, véletlenszerű helyeken felbukkanva, vagy egy adott rovat tartalmai közt helyet foglalva. A lejárt szponzorált posztok inaktív formában tárolásra kerülnek, és bármikor megújíthatók (immáron csak megtekintési díjért cserébe), illetve minimális felárért aktualizálhatók, módosíthatók.

A szponzorált posztok végét az „(x)” megjelöléssel látjuk el, és kizárólag a Szponzor Szófia virtuális szerző neve alatt kerülnek nyilvánosságra.

Kérdőívezés, véleménygyűjtés

Kifinomult közösségi szolgáltatásaink lehetőséget biztosítanak arra, hogy akár egyedi, akár reprezentatív módon anonim kérdőívek, körkérdések, vélemény-kutatások révén partnereink információkat szerezzenek potenciális ügyfeleik és vásárlóik fogyasztási szokásairól. Az Önnel előre egyeztetett módon egy saját készítésű felmérést helyezünk el weboldalunkon, melynek típusát és kialakítását előre egyeztetjük. A kérdőíveket közzétehetjük akár az Ön által előre megfogalmazott kérdésekből, akár saját magunk által a legjobb tudásunk és ismert módszertanaink alapján, melyek garantálják a felmérés eredményességét.

Nem pusztán kérdőíves felmérésről lehet szó: bármilyen jellegű teszt (nyeremény nélküli), kvíz, játék, gyakorlatilag bármilyen kitölthető adatlap lehet a kutatás része.

A felmérés lezárulta után (ami lehet akár időtartam, akár szükséges mennyiségű összegyűlt válasz) annak eredményét összegezzük, és az eredményeket jól olvasható-szerkeszthető formában elküldjük. Ezután már csak Öntől függ, mit kezd ezekkel az adatokkal. A felmérésekkel kapcsolatban azt is kiválaszthatja, hogy azokat kizárólag regisztrált felhasználóink, vagy pedig minden látogató kitöltheti-e. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a regisztrált felhasználók komolyabban veszik az őszinte válaszadást, és annak veszélye is elkerülhető, hogy egy felhasználó többször is kitöltse ugyanazt a kérdőívet, viszont nagy eséllyel jóval kevesebb válasz érkezik be.

Teljes körű közvélemény-kutatás

A véleménygyűjtés továbbfejlesztése. Nem pusztán összegyűjtjük és beszolgáltatjuk a kérdőívek adatait, hanem a kiértékelésüket is magunk végezzük el az alapján, milyen módszertan szerint és milyen eredményekre kíváncsiak partnereink.

A közvélemény-kutatás eredménye egy olyan jelentés lesz, melynek terjedelme a kutatás összetettségétől függően 15-60 oldal között alakul, és a nyers tényanyagok, valamint diagramok / grafikonok mellett jóval alaposabb szöveges kiértékelés is készül, hasonlóan egy tudományos publikációhoz. A kész jelentést bármilyen célra felhasználhatja.

Partnerprogram

A partnerprogramjainkban résztvevő ügyfeleinket egyedileg válogatjuk össze, és nem fogadunk el egyedi megkereséseket ebből a szempontból. Vagyis pénzt nem fogadunk el a soron kívüli ajánlásért és nem ajánlunk olyan termékeket sem, melyek nem illeszkednek bele oldalunk tematikájába vagy hasznosságáról magunk nem vagyunk meggyőződve.

A partnerprogramban részt vevő termékek ajánló jellegű cikkek révén kerülhetnek az oldalunkra, melyben egy adott terméket (pl. könyv, étrend-kiegészítő stb.) szemlézünk, értékelünk, és amennyiben ajánlásra érdemesnek találjuk, egy vásárlásra buzdító külső hivatkozást helyezünk el a cikkbe ágyazva vagy annak alján.